Meine Nummer 1 brezplačna dostava od 120 EUR * Slovenija
Izbira jezika in trgovine

Vračila in pritožbe


Preklic:

Imate pravico, da v 14 dneh brez navedbe razlogov odstopite od nakupne pogodbe.

Tako enostavno je vračilo v podjetju Modellport Schweighofer:

  1. Pakiranje
    Preden blago, ki ga želite vrniti, zapakirajte v originalno embalažo, preden ga vstavite v paket, in ga vrnite v originalnem stanju (nepoškodovano, brez sledi uporabe in z vsemi nalepkami, v originalni embalaži). Če vaše vračilo ne bo brezhibno, bodo odšteti zneski v ceni nakupa. Pri vračilu blaga obvezno vrnite vse dele, vključno z originalno embalažo, sicer vam ne bomo mogli povrniti kupnine.
  2. Prijavite se
    Izpolnite naš obrazec za odpoved in ga priložite skupaj s kopijo računa. Opozorilo: Brez izrecne izjave o nameri in kopije računa vašega preklica ne moremo obdelati ali pa ga lahko obdelamo z zamudo - v tem primeru moramo zaračunati stroške obdelave v višini 29,00 EUR.
  3. Pošiljanje izdelka
    Če ste paket dobro zapečatili, ga lahko dovolj ožigosanega oddate na pošto.
  4. Počakajte na e-pošto
    Takoj ko bo vaše vračilo vneseno v skladišče, vas bomo obvestili o nadaljnjih ukrepih. Potrdilo z vsemi podrobnostmi boste prejeli po elektronski pošti.

Uporaba obrazca za vračilo ni obvezna in ne omejuje vaše pravice do preklica. Izjavo o odstopu od pogodbe je treba nasloviti na:

MSG Online GmbH
Wirtschaftspark 9
A-8530 Deutschlandsberg
Avstrija

Preklic/odstop od pogodbe je pri spletnih nakupih brez izjeme mogoč v 14 dneh po prejemu blaga. Da bi se držali roka, morate vrnjeno blago poslati v 14 dneh. Paketu priložite račun in jasno izjavo o nameri.  POZOR: Brez tega lahko vašo vrnitev obravnavamo le s časovnim zamikom, pri čemer bodo nastali stroški obdelave v višini 29,90 EUR. Če vaše vračilo ni brezhibno (npr. odpiranje pečatov, uporaba izven testiranja, umazanija, poškodbe blaga ali originalne embalaže ...), se bodo za vračilo kupnine odšteli stroški. Poskrbite, da boste vrnili celoten obseg dobave vrnjenega izdelka, vključno z originalno embalažo, sicer vam ne moremo povrniti kupnine.

Prosimo, da shranite potrdilo o prejemu, ki ga prejmete z nalogo vašega paketa. V primeru izgube paketa ga potrebujemo za sledenje. Odgovornost prevzamemo, ko paket prispe v naše skladišče. Takoj ko bomo prejeli vaš paket, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

Če odstopite od pogodbe, vam bomo vrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški pošiljanja (razen dodatnih stroškov, ki so posledica dejstva, da ste izbrali drugo vrsto dostave, kot je najugodnejša standardna dostava, ki jo ponujamo), v roku približno štirinajstih delovnih dni od datuma, ko smo prejeli obvestilo o odstopu od te pogodbe. Za takšno povračilo bomo uporabili enako plačilno sredstvo, kot ste ga uporabili pri prvotni transakciji, razen če ste se izrecno dogovorili drugače; v nobenem primeru vam teh povračil ne bomo zaračunali.

Upoštevajte, da povračljivi stroški pošiljanja vključujejo le stroške pošiljanja paketa do vas. Ponovno pošiljanje od vas do našega sedeža morate plačati vi v skladu s členom 15, oddelek 2 FAGG.

Pri kupoprodajnih pogodbah, pri katerih nismo izrecno ponudili, da v primeru odpovedi sami prevzamemo blago, lahko zavrnemo vračilo, dokler ne vrnemo blaga ali dokler ne dokažete, da ste blago vrnili , odvisno od tega, kaj se zgodi prej.

Vsi stroški in odhodki, ki nastanejo zaradi izjave o odpovedi ali reklamacij, ki niso pravilno prijavljene, gredo na vaše stroške.


Poškodbe pri dostavi

Prosimo, da pošiljko preverite takoj po prevzemu.
V primeru poškodovane pošiljke z očitnimi poškodbami pri prevozu obvezno obvestite dostavljavca ob prevzemu blaga in navedite, da je poškodba opažena, ali pa prevzem zavrnite. Po potrebi v prisotnosti prevoznika preverite popolnost in poškodbe vsebine.
Prosimo, da nas čim prej kontaktirate po elektronski pošti: service2@der-schweighofer.at.
Kasnejših reklamacij zaradi poškodb ali manjkajoče vsebine ni mogoče priznati. Razlog za to je, da ne moremo uveljavljati lastnih zahtevkov pri prevozniku ali zavarovalnici prevoza.

Vračila baterij LiPo

Če želite vrniti baterijo LiPo, sledite korakom na strani Vrnitev baterij LiPo


Vračila z bonom

Darilne kartice tj. kupljeni boni) se v primeru vračila zaračunajo. Vrednost vračila se vam bo s soglasjem v celoti ali delno v vrednosti kupona knjižila na vaš uporabniški račun. Bonov ni mogoče unovčiti v gotovini.

Promocijski kuponi: Če je blago vrnjeno v celoti ali delno, se kupon ne povrne. Poleg tega so nekateri promocijski kuponi veljavni le v določenem časovnem obdobju in v okviru povezane oglaševalske kampanje.

Promocijski izdelki: Če vrnete izdelek, kupljen v okviru oglaševalske akcije, akcija postane neveljavna. Z drugimi besedami, zahtevek za brezplačni izdelek ali prihranek preneha veljati.

Podrobne informacije o promocijskih kuponih lahko vedno najdete pri ustreznih pogojih sodelovanja.


Pritožbe in garancija za izdelavo

Če želite vrniti blago (če je prišlo do napake pri dostavi ali poškodbe paketa ali blaga), gre za reklamacijo. Če vrnjeno blago ni brezhibno, se bodo odšteli zneski v nakupni ceni. Pri vračilu blaga obvezno vrnite vse dele, vključno z originalno embalažo, sicer vam ne moremo odobriti povračila.

Poskrbite, da bo vaša vrnitev (tudi v primeru reklamacije) ustrezno frankirana! V primeru vračil, ki jih ne bomo prejeli brezplačno, vam bomo zaračunali nastale stroške.

Prosimo, da vsako vračilo registrirate v pisni obliki!

Prosimo, da vsako vračilo registrirate v pisni obliki!

V primeru napak na naši strani (na primer napačno dobavljeno blago) blago zamenjamo in prevzamemo dodatne stroške pošiljanja, ki nastanejo zaradi tega.
V primeru reklamacij na strani proizvajalca (npr. napake v proizvodnji) blago posredujemo neposredno proizvajalcu/uvozniku. Takoj ko prejmemo informacije, vas takoj obvestimo, ali vam lahko pošljemo dobropis ali nadomestni izdelek oziroma ali bo opravljeno popravilo. Proizvajalec mora plačati potrebno odškodnino.

Za sestavne dele, ki niso del originalnega izdelka, ne prevzemamo nobene odgovornosti. Zato vas prosimo, da odstranite vse sestavne dele, ki niso del originalnega izdelka, preden nam ga pošljete.

Potek postopka:

  1. Prijava
      Pritožbo sporočite v pisni obliki, tako da pošljete elektronsko sporočilo na naslov service2@der-schweighofer.at. Ta pošta mora vsebovati:
      1. številko naročila
      2. številko poškodovanega izdelka
      3. vaše ime in priimek
      4. opis težave
      5. Če je mogoče, priložite fotografije, ki ponazarjajo napako
  2. Pregled
      Obravnavali bomo težavo in vas obvestili, ali je izdelek smiselno poslati nazaj. Če nismo prepričani, bomo opis napake in fotografijo posredovali proizvajalcu in pridobili njegovo mnenje (žal ta postopek ni mogoč pri vseh proizvajalcih). S tem postopkom vam prihranimo denar za vračilo izdelka z napako, za katerega ne velja garancija.
      1. Pakiranje
        Izdelke, ki jih želite vrniti, zapakirajte v originalno embalažo in jih skrbno zavijte, da se ne poškodujejo.
      2. Priložite dokumente
        Izpolnite naš obrazec za preklic in ga priložite skupaj s kopijo računa. Opozorilo: Brez izrecne izjave o nameri in kopije računa vašega preklica ne moremo obdelati ali pa ga lahko obdelamo z zamudo - v tem primeru moramo zaračunati stroške obdelave v višini 29,00 EUR.
      3. Pošiljanje izdelka
        Če ste paket dobro zapečatili, ga lahko dovolj ožigosanega oddate na pošto.
  3. Nadaljnji postopek
      Nato bomo počakali na povratno informacijo proizvajalca. Čas obdelave je odvisen od proizvajalca, vendar je na splošno vsaj 2-4 tedne. Če v tem času ne prejmete odgovora, nas kontaktirajte po e-pošti in poskrbeli bomo za določitev trenutnega stanja. Proizvajalec nas bo nato obvestil, ali je bila pritožba sprejeta ali zavrnjena in kaj vam lahko ponudi. Proizvajalec odloči, ali bo izdelek popravljen ali zamenjan v okviru zakonske garancije. Če bo izdelek zamenjan, vendar enak izdelek ni na voljo, boste prejeli kakovostno enakovreden model v istem cenovnem razredu kot izdelek, ki je predmet pritožbe. Proizvajalec - in posledično tudi mi - ni/niso dolžni zamenjati popolnoma enakega modela. Če se izkaže, da je treba popravilo opraviti po krivdi stranke, boste prejeli oceno stroškov. V primeru zavrnitve se zaračuna strošek obdelave v višini 29 EUR. Izdelek boste nato prejeli nazaj v takšni obliki, kot ste ga poslali. Po sprejemu in plačilu predračuna stroškov vam bo izdelek vrnjen takoj po opravljenem popravilu ali takoj, ko bomo prejeli nadomestni izdelek, vas bomo obvestili o nadaljnjem postopku ali vračilu.